מדוברות שב"ס נמסר על התאבדות עצור. בבית מעצר שקמה באשקלון נמצא הבוקר עצור כשהוא תלוי בתא השירותים בתאו. צוות סוהרים וצוות נט״ן ביצעו בו פעולות החייאה ללא הצלחה ונאלצו לקבוע את מותו. מדובר בעצור בן 19, עצור כחודש עד החלטה אחרת בגין כתב אישום על איומים והכשלת שוטר. בשב"ס מציינים, כי מדובר בכניסה שביעית שלו למערכת בתי הסוהר, לא היה מוגדר בסיכון אובדני ושהה עם עצורים נוספים בתא. כפי שנהוג בכל מקרה מוות, מונתה ועדה לבדיקת המקרה. זהו מקרה רביעי של מוות בהתאבדות החל מתחילת השנה.









