חשד: סחרו בהרואין ובקריסטל בחולון

שתף כתבה עם חברים

מחוז ת"א: שני תושבי תל אביב נעצרו בחשד לסחר בסמים

 מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילות של בלשי תחנת שרת נעצרו שני חשודים, בני 39 ו- 42, סמוך למשרד הרישוי בחולון. ברשותם נתפסו שתי שקיות, שאחת מהן הכילה 31 מנות חומר החשוד כהרואין והשקית השניה הכילה 33 מנות סם מסוג קריסטל. בנוסף, ברשותם נתפס כסף מזומן בסך 1,500 שקלים החשודים כפדיון סחר בסם. השניים הובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.