תשתית ראייתית נגד בכירים באשדוד

שתף כתבה עם חברים

אשדוד: תיק החקירה בחשד לשוחד, מרמה והלבנת הון הועבר לפרקליטות

ביחידת להב 433 יאח"ה הסתיימה לאחרונה חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועבירות נוספות, על ידי מספר חשודים וביניהם סגן ראש עיריית אשדוד, עמרם כנפו; יו"ר החברה העירונית חופית ולשעבר חבר מועצת העיר, שלמה אלבז; חבר מועצת העיר לשעבר יצחק דרי, וכן מספר קבלנים ויזמים הפועלים בעיר אשדוד.

החקירה הגלויה בתיק החלה במרץ 2012 ובמהלכה נערכו חיפושים בבתי חשודים ובמשרדיהם, נתפסו מסמכים רבים, ונעצרו מספר חשודים. במהלך החקירה המורכבת והמסועפת נגבו עשרות עדויות ונחקרו מעורבים רבים. מממצאי החקירה עולה, כי כנפו, אלבז ודרי לקחו שוחד בסך מאות אלפי שקלים מיזמים ובעלי עניין בעיר אשדוד ובתמורה קידמו את ענייניהם בפרויקטים נדל"ניים בעיר, בוועדות התכנון.

מהמשטרה נמסר כי "ראש האגף לחקירות ולמודיעין קיבל את עמדת ראש יאח״ה וצוות החקירה כי התגבשה תשתית ראייתית כנגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות, לצורך עיון והחלטה".