איך להתמודד עם תוצאות שליליות בגוגל?

שתף כתבה עם חברים
אילוסטרציה: Benjamin Dada מאתר Unsplah

בעלי עבר פלילי סובלים מתוצאות שליליות בגוגל וללא עזרה מקצועית יהיה להם קשה מאד עד בלתי אפשרי לפתוח דף חדש ברשת ולזכות לשיקום תדמיתי. גם בעלי מקצועות חופשיים, מנהלים, אישי ציבור, פוליטיקאים ואנשי עסקים נקלעים לסיטואציות קשות בשל החשיפה שלילית באינטרנט, ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית. אם גם אתה מצאת את עצמך "קורבן של תוצאות חיפוש שליליות" ואם גם אתה "מככב" בחדשות, מאמרים, תגובות או פסקי דין ומסמכים משפטיים – מומלץ לקרוא את הכתבה הזו וליצור קשר עם רונן הלל מומחה לניהול מוניטין

כלל ראשון בהתמודדות עם פרסומים שליליים, פרשיות, תביעות, אישומים וחשדות ברשת הוא לא להתעלם מהתוצאות השליליות כי המשקל שלהן הרסני! הפתרון – טיפול על ידי רונן הלל – מומחה ניהול מוניטין שיסייע בגיבוש פתרונות להתמודדות עם התכנים השליליים וישקם את המוניטין הדיגיטלי שנפגע.

כתמים דיגיטלים מופיעים מהר מאד והסיבות להופעתן רבות. הן יכולות לעלות באתרים שונים בעקבות הודעות רשויות החוק, פסקי דין ודיונים משפטיים, פרסומים של משרד המשפטים, משרד הבריאות, מס הכנסה, משטרה, אתרי חדשות וכו'. 

תוצאות שליליות עלולות להופיע בשל כתבות חדשותיות, חשדות או האשמות. הן גם בולטות כשיש לגורמים שונים אינטרס או אג'נדה לפרסם אותם ואז נוצר גלגל של חשיפות, תגובות ודעות.

גם מהלכים לגיטימיים של חברות, אישי ציבור, מנהלים ובעלי עסקים עלולות לסחוף גל של תגובות, ביקורות וסיקורים שליליים שיגרמו לגל תקשורתי שלילי עם נזקים משמעותיים בתוצאות גוגל. גם זה עלול להיות מסוכן והרסני עבור מותגים, אנשים פרטיים או מנהלים.

כיום הרבה כוח יש לרשת האינטרנט ולרשתות החברתיות ובמקרים מסוימים הם קובעים מה תהיה שיחת היום, איך ייראו תוצאות החיפוש וגם מה יעלה בגורלך. אם בעבר החשיפה התקשורתית היתה חמימה ונעימה ולצרכים חיוביים הרי שהיום חשיפה תקשורתית עלולה להיות מסוכנת אם קיים גולש אחד או קבוצת אנשים שמעוניינים לפגוע ולהשחיר.

בתקופה האחרונה עלו המון כתבות ופרסומים בנושאי של חשדות לעבירות מסוגים שונים מצווארון לבן, דרך פלילים, התעמרות ועד להטרדות. עם הפרסומים עלו והופיעו תוצאות שליליות באינטרנט שיצרו פגיעה במותגים, השחרה של אנשים ויצירת מוניטין שלילי למנכ"לים, אישי ציבור, אנשים פרטיים ומנהלים גם במקרים שמדובר בחשדות בלבד. 

החשיפה השלילית הזו, גם אם מדובר בתלונות אנונימיות, הערות שאפילו לא הגיעו לכדי חקירה, בדיקה או סתם תכנים שהם השמצות, עלילות ופייק ניוז – גורמים לנזקים עצומים באופן אישי, משפחתי וכלכלי. 

גם הודעות של הרשויות על פתיחה בחקירה, בדיקה או התייחסות למקרים מבלי שנבדקו ואומתו – כל אלה עלולים לחרוץ גורלות.  

כל אלה ועוד, כאמור פוגעים קשות באנשים, משפחות, פרנסה ותדמית. באמצעות השירות של רונן הלל ניהול מוניטין – ניתן לבדוק כל נושא לעומק, להציע פתרונות להתמודדות ולשיקום התדמית שנפגעה. 

נדגיש כי המשרד בוחר באילו תיקים לטפל ולאיזה פניות להיענות. חשוב לנו לעזור למי שבאמת זקוק וראוי לעזרה ולטיפול שלנו. אז אל תפקירו את התדמית שלכם ככה סתם. התקשרו/התייעצו וקבלו פתרון.

 

  

השארת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *