סטודיו המסכות של עו"ד שרית עוז

שתף כתבה עם חברים

עורכת הדין הפלילית פיתחה מותג אופנה ומוזיקה יחד עם בעלה העורך דין שמייצג את המועדונים הכי שווים בחיי הלילה של תל אביב, ויחד הם מייצרים ברחוב החשמל מוזיקה אלקטרונית ומסכות לקורונה

הטריגר: "משבר הקורונה והירידה הדרסטית בתחום התרבות וחיי הלילה"

עורכת הדין שרית עוז כבר הספיקה במהלך הקריירה המקצועית שלה, שהתחילה בתחילת שנות האלפיים, לסנגר על עבריינים כבדים יותר ופחות. בשיאה של קריירה משגשגת היא לא תיארה לעצמה שיבוא יום בו שמה יהיה מוכר גם בעולם האופנה. קל וחומר לא בתקופה כה קשה ומאתגרת, שבה תחום האופנה, כמו תחומים רבים אחרים, ניזוקו לא מעט כתוצאה ממשבר הקורונה.

ניצוץ האופנה בער בעוז מגיל ילדות, ולמעשה הוא נדלק לפני כשלוש שנים בנסיבות מאוד לא שגרתיות. שותפתה של עו"ד עוז, שהיא גם חברה טובה שלה, חלתה. כחלק מהליך ההתמודדות עם המחלה, היא הציעה ללמוד פעם בשבוע עיצוב אופנה. "נרשמנו לסטודיו B6 בתל אביב", מספרת עוז, בכל יום חמישי לא עבדנו אלא למדנו אופנה וכך היה במשך שנה".
"מאז, החברה שלי ניצחה את המחלה והבריאה", מוסיפה שרית ומספרת בשמחה, "כיום גם היא עדיין עורכת דין פעילה, אבל גם מעצבת בגדים מחויטים".

שרית ובעלה, עו"ד אילן עוז שעובד בתחום המסחרי, קשורים לחיי הלילה של תל אביב מזה שנים רבות. "אילן מייצג חלק נכבד מבעלי העסקים של הבילויים בתל אביב. לכן חלק גדול מהחברים שלנו הם בעלי מועדונים ומפיקי אירועים ומסיבות", אומרת שרית. "עם זאת בעקבות משבר הקורונה ישנה ירידה דרסטית בכל תחום התרבות והבילוי ומטבע הדברים גם בחיי הלילה, וזה היה הטריגר שיצר מנוף להתקדמות שלנו בהתאם לרוח התקופה".

מהקיפאון שנוצר בשגרת הלילה, והאהבה המשותפת של בני הזוג לבילויים ולמוזיקה במיוחד, נולד המיזם החדש: זוג הפרקליטים הקימו את המותג "סאונד-דיזיין״ (SOUNDESIGN).

שרית מסבירה: "בעלי מחובר למוזיקה בנשמתו, הוא מנגן על פסנתר מגיל קטן. עם השנים בחיי הלילה הוא גם למד להיות די.ג'יי כתחביב והוא קשור לכל העולם המוסיקלי בקשר אמיץ אפשר לומר. מה שקרה באופן טבעי הוא שמיזגנו את התשוקות הללו של המוזיקה ושל העיצוב, ויצרנו מותג שמדבר שתי שפות – אופנה ומוזיקה באותה נשימה. עדיין לא ויתרנו על עבודתנו כעורכי דין, אבל הקמנו עסק נוסף".
"אני לקחתי את העיצוב לכיוון של עיצוב אופנה בהשראת פסטיבלים בעולם, ובהשראת המוזיקה שאנחנו אוהבים ומקומות שאנחנו מבלים בהם, בעיקר פסטיבלים של טכנו", היא מוסיפה, "אנחנו מאמינים ברוח חופשית ואינסטינקטים בריאים מהבטן שיובילו את המותג והתשוקה שלנו קדימה למחוזות שטרם הגענו אליהם".

"רוח חופשית ואינסטינקטים בריאים מהבטן" שרית ואילן עוז

עם בואה של מגפת הקורונה, כמו תחומים אחרים – גם עולם העיצוב והאופנה נכנס למשבר וקפא, וכך גם עולם הבילויים. בימים שבהם ריחוק חברתי הוא שגרה, עולם התרבות – ואיתו גם סצנת המועדונים – נראים כמו חלום רחוק. אבל מסתבר שהמשפט "אם החיים נותנים לך לימודים – תעשה מהם לימונדה" אינו סתם קלישאה. במקרה של עוז – במקום לימונדה, תעשה מהם מסכות קורונה.
המשבר התקופתי הביא את עוז לעצב, לייצר ולשווק מסכות מעוצבות, וההצלחה לא איחרה להגיע. "כל תחום האופנה נדם בגלל הקורונה", אומרת עוז, "התחלתי לעצב מסכות כבר בגל הראשון. לאחר שהתחלתי למכור, היתה עלייה חדה במכירות. המיוחד במסכות הוא שמדובר במסכות אופנתיות, באיכות טובה ומחומר טוב. המחיר למסכה הוא 100 שקל כולל משלוח, ומכרתי כבר מאות מאז שהתחלתי. רוב הלקוחות מגיעים מהאינסטגרם, חברים שקנו והעבירו 'מפה לאוזן' וחנות באינטרנט שדרכה אני מוכרת".
ההצלחה הביאה את עוז להתקדם הלאה. "כיום אני מפעילה סטודיו לעיצוב בחלל שאני שוכרת ב'בית הבד' הצמוד לגן החשמל בתל אביב", היא מספרת, "בכל יום שישי כשאני לא מופיעה בבית המשפט אני עובדת בסטודיו. עדיין, העבודה בעיצוב היא יותר בשביל הכיף והתחביב, וצריך לזכור שמהות המותג הוא לא עיצוב מסיכות אלא בעיקר עיצוב בגדים. בכל מקרה, אני מאחלת לחזור לשגרה הכי בריאה כמה שיותר מהר".
להזמנות באינסטגרם? לחצו

השארת תגובה

תגובה אחת על “סטודיו המסכות של עו"ד שרית עוז”

  1. פסטיבלים של טכנו הולך טוב מאוד עם… כל אחד יודע את זה…. חוץ מזה מה עושים פה פרסומת למסכות שלהם? מה זה קשור בכלל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *