נתונים מעניינים על קניות אונליין בעולם

שתף כתבה עם חברים
אילוסטרציה: depositphotos

מספר הולך וגדל של עסקים בוחרים להעביר את הפעילות שלהם באינטרנט. יש הרבה סיבות למה זה קורה. זה יכול להיות המגיפה העולמית האחרונה, העובדה שהטכנולוגיה עושה דברים הרבה יותר קלים, או פשוט התהליך הטבעי של אבולוציה עסקית.

איך כל זה נראה במספרים? אספנו כמה נתונים וסטטיסטיקות שונות על קניות אונליין, סליקה אשראי בחנויות אינטרנטיות והתנהגות גולשים.

עד לשנת 2040, 95% מהרכישות יתרחשו באינטרנט
עוד לפני המגיפה, נאסד"ק פרסמה דו"ח ב-2017, המצביע על כך שבעוד כעשרים שנה, רובן המכריע את העסקאות תתבצענה בזירת המחסר האלקטרוני.

כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים הם אמצעי התשלום הנפוצים ביותר
על פי מחקרים של Shopify, כ-57% מהקונים המקוונים רכשו משהו מקמעונאי בינלאומי או מחנות מחוץ למדינה שלהם. שיטת התשלום המועדפת על הצרכנים משתנה ברחבי העולם. עם זאת, כרטיסי אשראי הם הבחירה הנפוצה ביותר, והם משומשים בסביבות 53% מהעסקאות.

מערכות תשלום דיגיטליות מאפשרות 43% מהמכירות, בעוד כרטיסי חיוב משמשים לכ-38% מהמכירות. ארנקים דיגיטליים הם האפשרות המועדפת ביותר בסין ובמערב אירופה.

2.14 מיליארד אנשים עושים קניות באינטרנט.
נכון לשנת 2021, מספר הקונים הדיגיטליים הפעילים בעולם עמד על כ-2.14 מיליארד. כדי לשים את זה בפרספקטיבה, זה בערך רבע מאוכלוסיית תושבי העולם כולו. מספר הרוכשים באינטרנט גדל באופן דרסטי בשנים האחרונות – ב-2021 היו 900 מיליון יותר קונים מאשר ב-2020, למשל.

יש עשרות מיליוני אתרי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם
לפי WP Forms, ישנם כ-12-24 מיליון אתרי מסחר אלקטרוני פעילים ברחבי העולם. עם זאת, פחות ממיליון מהאתרים הללו מרוויחים יותר מ-1,000 דולר בכל שנה. למרות הרוויה של השוק, עדיין יש הרבה מקום למתחרים חדשים לבוא ולנצל את מרחב המסחר האלקטרוני.

חוסר במשלוח חינם הוא הסיבה הנפוצה ביותר להימנע מרכישה
כ-28% מהלקוחות אומרים שהם נמנעים מלבצע רכישה בגלל היעדר אפשרות למשלוח חינם. עוד 23% אומרים שהבעיה הזו מונעת מהם להשלים רכישה כמחצית מהזמן, ועוד 23% אומרים שזו בעיה "מדי פעם". מלבד בעיות משלוח חינם, סיבות נפוצות להחליט שלא לרכוש כוללות דאגה שהפריט לא יגיע בזמן (44%) וכאשר לא מציינים תאריך אספקה ​​ברור (20%).

אמזון היא השחקנית המרכזית בתחום ברחבי העולם
אמזון היא היעד מספר 1 לרכישת מוצרים באינטרנט בקרב בני דור המילניום. אחד מכל חמישה בני ובנות דור המילניום אומרים שהם הולכים קודם כל לאמזון, כאשר הם מחפשים מוצר באינטרנט. בסביבות 59% גם אומרים שהם תמיד, או לעתים קרובות, מתחילים את הרכישות שלהם בגלישה לאמזון.

גולשים נוטשים דפי תשלום מסובכים מדי
כ-18% מהקונים המקוונים בארה"ב נטשו רכישה בגלל שתהליך התשלום היה מסובך או ארוך מדי.. על פי הערכות, מדובר במכירות אבודות בשווי כ-260 מיליארד דולר, ובכל בגלל עמודי סליקה לא מספיק טובים.

השארת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *