תיבדק אפשרות לכשל בכריות אוויר בצד הנהג בקורולה 2003

שתף כתבה עם חברים

צוות בדיקה של משרד התחבורה, שהוקם במיוחד, יבדוק בשיתוף פעולה עם היבואן אפשרות לכשל בטיחותי בכריות אוויר בצד הנהג ברכבי טויוטה קורולה, בעקבות שלוש תאונות בהן נהרג נהג ושניים אחרים נפצעו קשה

corolla
טויוטה קורולה 2003

משרד התחבורה הק​ים צוות בדיקה מקצועי, שיבחן אפשרות לכשל בטיחותי בכריות אוויר בצד הנהג ברכבי טויוטה קורולה משנת 2003. זאת בעקבות פניית המשטרה, שבאה כתוצאה משלוש תאונות דרכים שגרמו למקרה מוות אחד ושני מקרים אחרים של פציעה קשה של הנהג. 

המשטרה מציינת, כי עד היום לא הוכרזה "תקלה בטיחותית סדרתית" (ריקול) על ידי יצרן הרכב, המתייחסת לכריות האוויר בצד הנהג בכלי רכב אלה. משרד התחבורה הקים צוות בדיקה המשותף למשרד התחבורה, המשטרה ויבואנית טויוטה – "יוניון מוטורס" – שיבחן לעומק את שלוש התאונות. הצוות התבקש לקבוע האם כרית האוויר בצד הנהג היא למעשה הגורם שהוביל לפגיעות בנהגים. הצוות יבדוק כלי רכב מסוג טויוטה קורולה, שמועד ייצורם הוא סוף שנת 2002 ונרשמו לתנועה בשנת 2003.

יצרן כריות האוויר, חברת טויוטה העולמית ו"יוניון מוטורס" משתפים פעולה באופן מלא עם משרד התחבורה והמשטרה, כדי להתחקות אחר הבעיה ולהעניק לה פתרון מיידי במידה ויוכח כי הפגיעות התרחשו בעקבות תפקוד לקוי של כרית האוויר בצד הנהג.

"בשלב זה ידוע על שלושה מקרים בלבד של כשל אפשרי בפעולת כריות האוויר ועדיין מוקדם לקבוע האם אכן יש בעיה בתפקודן. למרות זאת, הוחלט במשרד התחבורה בשיתוף עם כל הגורמים הרלוונטים, לבדוק לעומק את שלוש התאונות שאירעו עד להגעה למסקנות סופיות בנושא.

השארת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *