![]() |
משרד "פאר לוין תקשורת" יוצא בקמפיין נגד אחת התופעות הכי מרגיזות בתרבות הנהיגה הישראלית – חסימת נתיב עקיפה ללא סיבה.
"התופעה של נהגים היוצאים לעקיפה בנתיב שמאלי, ו"שוכחים את עצמם" ללא צורך בנתיב העקיפה מבלי לחזור ימינה בסיום העקיפה – אינה קיימת במדינות המתקדמות", נמסר מ"פאר לוין", "מעבר לכך שהיא מאוד מרגיזה, היא גורמת לפקקי תנועה ארוכים, לאובדן זמן יקר ובעקיפין יש להניח שאולי גם לתאונות דרכים. החלטנו לעשות מעשה, והחל מהיום מריץ המשרד קמפיין לשיפור תרבות הנהיגה בישראל ברשתות החברתיות".
כותרת הקמפיין החדש היא "מי שחוסם נתיב עקיפה הוא סתם… שנוזל".



