![]() |
| איילת שקד עם מנכ"לית המשרד אמי פלמור במרכז המשודרג |
שרת המשפטים איילת שקד חנכה אתמול (שלישי, 27.10) את מרכז השירות והמידע המשודרג של משרד המשפטים – שדרוג המצטרף למה שמוגדר כ"מהפכת השירות", כחלק מהמגמה להרחבת השירותים הניתנים לציבור מבלי צורך להתייצב בלשכות מקבלות קהל.
מרכז השירות והמידע המשודרג נחשב לאחד מהגדולים והמתקדמים ביותר בשירות הציבורי. המרכז, המטפל בכ-5,000 פניות ציבור ביום ומעל מיליון פניות בשנה, מאויש בידי סטודנטים אשר עוברים הכשרה מיוחדת, ומספק שירותי מענה טלפוני ליחידות המשרד השונות: רשות התאגידים (רשם החברות, רשם העמותות, רשם המשכונות); האגף לסיוע משפטי; פרקליטות המדינה; הסנגוריה הציבורית; הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע; המוקד לדיווחים על אפליה, גזענות והסתה; האגף לרישום הסדר ומקרקעין; הרשם לענייני ירושה; בית הדין לעררים ובתי הדין למשמורת.
![]() |
"מרכז השירות והמידע של משרד המשפטים מציע חווית שירות איכותית ביותר, למרות נפח הפניות הגדול. המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), אף העניק לו את המקום השלישי בתחרות 'מצוינות בשירות וחווית לקוח'. הפניות המגיעות למרכז השירות נענות תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה ביותר וזמני המתנה מהקצרים במשק", נמסר ממשרד המשפטים.
![]() |










