
מרכז המידע הרב ערוצי החדש של הרשות השופטת החל את פעילותו בראשית חודש אוגוסט 2019 ומאפשר קבלת מידע על אודות תיקים המתנהלים בבתי המשפט, ביצוע תשלומים בתיקי בית משפט ותמיכה טכנית למערכת נט המשפט.
המרכז פועל בחמש שפות (עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית) שבהן ניתן לקבל מידע כללי מתיקי בתי המשפט. זאת בנוסף לצ'אט בשפה העברית והערבית. כחלק מהשירותים האוטומטיים הניתנים על ידי מרכז המידע, יישלחו במסרונים תזכורות על מועדי דיון לבעלי דין בלתי מיוצגים. מרכז המידע מתווסף לאפליקציית Dial My App הקיימת, המאפשרת גישה נוחה וקלה יותר למרכז המידע.
מנהל בתי המשפט השופט ד"ר יגאל מרזל: "מערכת בתי המשפט פועלת לשיפור השירות הניתן על ידיה לציבור. בשנת 2018 התקבלו במוקד המידע כ-6,200 שיחות ביום בממוצע, כאשר הרוב המכריע (כ-90%) היו בקשות לקבלת מידע לגבי תיקי בית משפט. הפונים העיקריים למרכז המידע הם בעלי דין ועורכי דין (כ-83% מהפניות)". מרכז המידע פתוח בימים א'-ה' בין השעות 17:00-8:00 ובימי ו' עד השעה 12:30.









