מוקד טלפוני ארצי הוקם לאחרונה בלשכת עורכי הדין, במטרה לייעל את השירות ולזרז את המענה לחברי הלשכה ולציבור הרחב. מאז הקמת המוקד, מתקבלות בו כ-10,000 פניות בחודש, ובלשכה אומרים שפעילותו שיפרה משמעותית את הזמינות לפונים.
במוקד הטלפוני מועסקים, לראשונה בלשכה, שלושה עובדים בעלי מוגבלויות. לפני כחודש חתם שר הכלכלה נפתלי בנט על צו הרחבה, שמחייב העסקת בעלי מוגבלויות בשיעור של שלושה אחוזים לפחות מכוח האדם בכל ארגון שבו יותר מ-100 עובדים. הצו מרחיב הסכם שנחתם בעניין שלושה חודשים קודם, בין ההסתדרות לארגוני המעסיקים. בלשכת עורכי הדין כ-100 עובדים.
מנכ"ל לשכת עורכי הדין, עו"ד גיל סלומון: "המוקד הטלפוני הארצי מהווה צעד חיוני בייעול הלשכה ובשיפור השירות הניתן לחבריה, והוא תחילתו של שינוי מערכתי בהנגשת הלשכה שאנו מובילים. צוות העובדים הצליח בתקופה קצרה לשפר במידה ניכרת את זמן התגובה בטיפול בפניות הרבות המגיעות ללשכת עורכי הדין". לדבריו גם הלשכה פועלת למען שוויון זכויות מלא ורואה חשיבות רבה בשילוב בעלי מוגבלויות במעגל העבודה, "שילוב שתורם למדינה, למשק ולחברה הישראלית".









