
מקצוע עריכת הדין הוא מקצוע מורכב וככל הנראה הפך במרוצת השנים לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל. מי שמחליט לקפוץ למים ולעסוק בתחום חייב להביא בחשבון שיהיה עליו לקדם את עצמו כמה שרק ניתן. זה אומר לצבור ניסיון ושם בתחום, לפנות ישירות אל קהל היעד ולפרסם במדיה הקלאסית בשלטי חוצות או פרסום בעיתונים למשל, אך לא פחות חשוב מכך הוא הקידום והשיווק הדיגיטלי. זהו מושג רחב שכולל לא מעט אפיקים כמו ניהול רשתות, קידום ממומן בהן, הקמת מערכות CRM וניהול לקוחות וכדומה. אין ספק שהבסיס לכל הדברים הללו הוא אתר נגיש, מקצועי ורציני שיביא תנועה של גולשים, לקוחות פוטנציאליים ואולי אפילו שותפים עסקיים. אז אם אתם עורכי דין ועדיין אין לכם אתר כזה, אנו רוצים לגעת בכל מה שחשוב בנושא.
בניית אתרים לעורכי דין – איך אתר אמור להיראות?
אז קודם כל צריך להבין שכל אתר אינטרנט השואף להביא אליו תנועה, חייב להיות אתר מקצועי. הנושא חשוב על אחת כמה וכמה כשמדובר באתרים לעורכי דין. עריכת דין היא מקצוע מכובד וכדי לבנות את השם והמיתוג חייבים לשדר מקצועיות ורצינות. אבל מה זה אומר בדיוק? כדי להבין טוב יותר ניקח לדוגמה את אתר משרד עורכי הדין יריב קדם. משרד העוסק בדיני טכנולוגיה – סטארט אפים, קניין רוחני והייטק. האתר פותח על ידי web3d, אחת מהחברות הוותיקות והמובילות ברשת לבניית אתרים. בואו נבחן את היתרונות שלו, שמהווים למעשה את הבסיס לשירותים שהחברה הזאת מספקת:
עיצוב חדשני ונעים לעין: נתחיל במה שרבים תופסים כדבר החשוב ביותר – העיצוב. בחירת הצבעים, יצירת האלמנטים והמוטיבים בעמוד, הגוונים שבוחרים להשתמש בהם, סוגי פונטים וזרמים עיצוביים שונים. באתר ניתן לראות עיצוב נקי, מקצועי וחד.
מערכות בק אנד טובות: עם כל הכבוד לעיצוב שהוא רק המעטפת החיצונית בסופו של דבר, הרבה יותר חשוב לבנות אתר טוב מבחינה טכנית. אנחנו מדברים על הטמעת פלאגינים וכלי מעקב, התקנת תוספים שונים, הטעמת תהליכי אוטומציה וכן הלאה.
ניתוח שוטף של חווית המשתמש: כדי שאתר יהיה טוב באמת בכל רגע נתון, חייבים להבין מהי החוויה שהגולשים חווים בו. האם הם עוברים במהירות מעמוד לעמוד? האם קל להם למצוא את מה שהם מחפשים? האם יש באגים שונים שפוגמים בחוויה שלהם? באמצעות ניתוח רציף אפשר לדאוג שחווית הגולשים תהיה תמיד הטובה ביותר שהם יכולים לקבל.
האתגר הגדול – קידום
בימינו חשוב להבין שלא מספיק שיש לנו אתר טוב, אלא חשוב לקדם אותו לאחר מכן, וזה נכון בפרט לגבי אתרים של עורכי דין. בשל ריבוי המתחרים עלינו לבנות אתר מקצועי מבחינת כללי ה-SEO והקידום האורגני של גוגל. זה אומר הזנה קבועה של תכנים רלוונטיים לגולשים שלנו, הטמעת מילות מפתח בהתאם לחיפושי הגולשים, יצירת קישורים פנימיים באתר וקישורים חיצוניים אל ומאתרים שונים וכן הלאה.
מה המסקנה מכל הדברים האלה? כשאתם ניגשים לתהליך המורכב הזה עליכם לבחור בחברות עם ניסיון כמו Web3D. לאחר מכן חשוב לחפש שירותי קידום אורגני מתקדמים וחברות העוסקות בתחום. אם תדאגו לעצמכם לאתר מקצועי, נוח ונגיש – אתם שמים את עצמכם בנקודת פתיחה טובה בהרבה מזו של המתחרים שלכם. אם תשכילו לקדם אותו ולנצל את כלי הקידום האורגני בגוגל, תוכלו להכניס הרבה יותר עבודה ולהרגיש את התוצאות בשטח. בשורה התחתונה, אל תתפשרו על האתר שלכם ועל הקידום השוטף שלו. בהצלחה!




