
אומרים שהשגריר הטוב ביותר לשם טוב מתבטא בעשייה, בתוצאות ובמה שחושבים עלייך בסביבה הקרובה והרחוקה. יחד עם זאת האויב הגדול ביותר, שעלול להרוס את השם הטוב, הם הפרסומים השליליים בגוגל, הביקורות הרעות, התכנים הפוגעניים, פסקי הדין והחדשות הרעות שהופצו ברשת.
שמי רונן הלל מומחה לתקשורת ומנהל תדמית ומוניטין באינטרנט. מזה למעלה מ-10 שנים אני מקדיש את מירב זמני כדי לעזור לאנשים להתמודד עם הפרסומים השליליים ברשת, לתקן עיוותים ולאפשר לשכירים ועצמאים, מובטלים וגם עשירים לשפר את התדמית ולהיראות הרבה יותר טוב בגוגל. השירות שלי הוא גלובאלי ומתאים לכל אחד כי המטרה האמיתית שלי היא באמת לעזור ולפתור בעיות הנוגעות להתמודדות עם המידע השלילי המופץ ברשת.
במאמר זה אגיש טיפים חשובים להתמודדות עם תדמית רעה בגוגל. כאן תוכלו לקבל כלים לשיפור התדמית ברשת אך בכל שלב כדאי להיעזר בשירותיו של מומחה גוגל לניהול מוניטין ולשכור את שירותי כדי לטפל בנושא בכלים הטובים ביותר ובדרך המהירה ביותר!
נניח שאתה עורך דין, רואה חשבון, קבלן, יועץ, איש עסקים, ד"ר, פרופסור, בעל מקצועי חופשי או עציר, אסיר משוחרר או בתקופת ריצוי העונש בבית הכלא או סתם אדם רגיל שנקלע לסיטואציה מביכה.
אתה יכול להיות גם אדם המעורב בעבירות צווארון לבן, תיקים פליליים או אפילו אדם רגיל לגמרי ששמו נקשר בפרשות משפטיות וסכסוכים שהגיעו לחשיפה באינטרנט.
אצלי כולם שווים וכולם ראויים להגנה ולעזרה וזה לא משנה אם אתה יהודי, ערבי, חרדי, נוצרי, מוסלמי, דרוזי, ישראלי או אזרח זר. הודות לטיפים ולפעילות תוכלו ללמוד איך להילחם במוניטין השלילי וכיצד לבנות תדמית טובה יותר.
זהירות תוכן שלילי!
תוכן שלילי מגמתי, חדשותי או נקמני הוא תוכן פוגעני הגורם נזק. הוא פוגע באנשים פרטיים, בעסקים, פוגע בחברות, הורס מוניטין ומרסק בעלי מקצוע וספקי שירותים שעלולים להינזק בשל תדמית רעה הזוכה לפופולאריות גבוהה.
תוכן שלילי עלול לפגוע במרקם החברתי, להרוס את חיי המשפחה, לפגוע באשה, בבעל, בילדים, במערכות יחסים, לפגוע בסביבה הקרובה, הרחוקה, בבית הספר של הילדים, במקום העבודה ובאפשרויות לאיתור זוגיות חדשה לרווקים, גרושים/גרושות ועוד.
תוכן שלילי הכולל בין היתר פסקי דין, ציטוטים חלקיים, כתבות ומאמרים עלול לפגוע בפרנסה, בעבודה, ביכולת להתקבל לעבודה, לקבל פניות של לקוחות פוטנציאלים ובסופו של יום לגרום למשבר קיומי על כל בית עסק ועל הבית בין אם אתה עצמאי או שכיר.
דרכי התמודדות לטיפול במוניטין שלילי
- לא להתעלם מהבעיה. לא לחכות לנס וגם לא לצפות שהבעיה תיעלם ככה סתם. לא לעצום עיניים ולהיות מודע לבעיות.
- לקחת אחריות על השם, לעקבו אחר הפרסומים באינטרנט, להיות מעורב, לבדוק מה כותבים עליך ברשת, בשום פנים ואופן לא להרים ידיים ולא להיכנע.
- לבנות מערך של פרסומים ברשת. בלוגים, כתבות, תמונות, סרטים.
- לקחת חלק פעיל ברשתות החברתיות.
- להשתמש בכלים של גוגל לפרסום חינמי וגם לפרסום ממומן.
- לשפר את הנראות של תכנים קיימים ברשת.
- והכי חשוב – לא לעשות טעויות! לא לסכן את השם שלכם, את הקריירה שלכם ואת העתיד שלכם אם אתם לא יודעים כיצד לפתור את הבעיה בדיוק. לצורך טיפול מקצועי מומלץ להיעזר במקצוענים ולשכור את השירותים של המומחה כדי לקבל את הטיפול המתקדם ביותר עם הפטנטים והדרכים להסרה מהירה של תוכן שלילי מהרשת וקידום תוכן חיובי. ובשביל כל זה – התקשרו עכשיו לרונן הלל 0522508109. בהצלחה.




